Seurajoukkueen toiminnassa täysin eri asia pelaajan mukana pitäminen. Maajoukkueessa kuulostaa siltä että naismaajoukkueella on erittäin hyvät rahalliset resurssit käytettävissä.
Mitä eroa on seurajoukkueella tai maajoukkueella rahankäytön kannalta?
..vai luuletko, että maajoukkueen rahankäyttöä pitää kritisoida sen takia, että se käyttää yhteiskunnan, sinun ja minun veroeuroja enemmän kuin seurajoukkue..
Palloliitto rahoittaa maajoukkueet, eikä yhden Lindan matkakulut lisää veronmaksajien kuluja. Valtion tuki on kiinteä ja Palloliitto päättää miten se saadut rahat käyttää.
Ohhoh Eki!!
Maajoukkue/pöllöliitto saa suoraan valtion budjetista VALTAVAN MÄÄRÄN RAHAA KÄYTTÖÖNSÄ! Jota he sitten (suoraan sanoen) polttavat, aivan erilailla kuin seurajoukkueet pienet rahavaransa (penniä venyttäen) käyttävät.
Kyllä jäsenliiton myös odotetaan käyttävän varojansa oikein. Se jos mikään on meidän kaikkien etu!
Oletko saanut pöllöliitosta jonkun valiokuntapaikan, vai mikä on saanut sinut puhumaan tuohon sävyyn? Maksat muuten Eki esim AJ:in ja MM:en palkkoja. Maksatko oikein mielelläsi?
Urheilullisesti on kaikkien, myös niiden pelaajien etu, joita loukkaantuneena ei mukaan oteta, jotta maajoukkueeseen todellakin pitää jatkuvasti pyrkiä ja saavutettu pelipaikka pitää päivä päivän jälkeen ansaita! Tämä on ainut oikea tie.
Kannustaa voi monella muullakin tavalla.
Ei ole hyvä kannustin, että saavutettu taso riittää, huomennakin.
Mutta AJ ja MM, he ovat ovelia. Nyt nämä vakiopaikan saaneet pelaajat kehuvat heitä Alajien suut ja silmät täyteen. Eikä kukaan huomaa mitään. Valitsijoiden tulisi osata valita oikein. Ei pidä valita valmentajia, jotka eivät itse osaa valita eikä toimia oikein.
Ei pitäisi olla kyse mistään yhteisestä etelänmatkasta, kun kerran joka ikinen Erkki on tätäkin matkaa maksamassa.
EDIT:
"...talousarvion vuodelle 2015, jossa Palloliiton arvioitu varainkäyttö on noin 17 850 000 euroa. Budjetti on noin 50 000 euroa ylijäämäinen."Ja ainut oikea tie täällä Suomessakin olisi se, että valtion budjetista saadut rahat käytetään huomattavasti suuremmalla prosentilla siten, kuin se itse jalkapallon eteen tehty työkin eri seuroissa tehdään. Erilaista menestymistä tulisi palkita, kannustaa.
Nyt vain jäsenliitto palkitaan. Mutta mistä ihmeen menestymisestä??