Kirjoittaja Aihe: 2002 maajoukkue  (Luettu 21285 kertaa)

Eki

• Yleisvalvoja
    • Profiili
Vs: 2002 maajoukkue
« Vastaus #15 : 10.10.17 - klo:10:22 »
Jopa Saloranta puhuu Laura Pahlman -turnauksesta  :peukku_ylos:
https://www.palloliitto.fi/jalkapallouutiset/u16-tyttojen-ensimmaiset-maaottelut-edessa

No, laitetaan kuiteskin toimittajan piikkiin ;)
😜

ohilaukaus

• Profiili
« Vastaus #16 : 10.10.17 - klo:11:51 »
No onhan tuo huvittavaa, kun lienee liiton oma henkilö ollut juttua kirjoittamassa ja ei ole perillä turnausten nimistä. Kuvastaa hyvin tämän päivän liiton toimintaa.

JiiHoo64

• Profiili
« Vastaus #17 : 10.10.17 - klo:14:12 »
Banaanipotku Pahlman nyt vaihtunut Kalmariksi!
"A team is like a good watch. If you lose one of its parts, it still looks good. It just doesn't work as well."

Ruud Gullit

Ynjevi

• Profiili
« Vastaus #18 : 10.10.17 - klo:16:48 »
Että tällaista seurantaa tehty  ;D

"Ikäluokan pelaajia on toki tarkkailtu paljon niin tänä kesänä Helmariturnauksessa kuin Laura Pahlman –turnauksessakin ja jo edelliskesänä Piirijoukkuecupissa. Aluevalmentajilla ja meillä on näin ollen aika hyvä tuntuma koko ikäluokkaan, Saloranta kertoo."

Tarkkailtu pelaajia paljon .. missä ? Aluevalmentajia tai maju valmentajaa ei ole koko kesänä näkynyt missään sarjapeleissä??

Joukkueessa 20 pelaajaa joista 15 oli sinisen tai valkoisen allstars joukkueissa piiri cupissa. Hyvän kuvan antaa valmennus itsestään antamalla tuollaisia täysin poskettomia lausuntoja. Valinnathan kertoo ihan suoraan ettei valmennuksella ole minkäänlaista kuvaa 02 ikäluokan pelaajista. Ihmetyttää n. 6-8 pelaajaa miksi tai millä näytöillä majussa ? Toisaalla voisi kysyä 5-10 pelaajaa miksi ei majussa, vaikka näyttöä on enemmän kun 6 - 8 edellä mainitulla, jopa piiri cupissa, Helmarissa tai ELL:ssä. Ihmeellistä pelleilyä :)

« Viimeksi muokattu: 10.10.17 - klo:16:57 kirjoittanut Ynjevi »

ohilaukaus

• Profiili
« Vastaus #19 : 10.10.17 - klo:17:19 »
No eihän tuossa ole mitään muutosta sitten edellisten vuosien...ilmeisesti joku varalista on olemassa kun on valittu poisjääneen tilalle uusi pelaaja.

Eki

• Yleisvalvoja
    • Profiili
« Vastaus #20 : 10.10.17 - klo:17:43 »
Suomi-Venäjä LIVE klo 18.00
https://www.palloliitto.fi/videot/live
😜

Eki

• Yleisvalvoja
    • Profiili
« Vastaus #21 : 10.10.17 - klo:18:51 »
Suomi-Venäjä 3-2 (1-0)

Puoliajalla Suomi johtaa Venäjää 1-0 Annika Huhdan maalilla (38. min.).
Suomella "henkinen yliote" ja peli näyttää aika hyvältä 16-v. maajoukkueeksi.

Eikös tän ikäiset pelaa 2*40 min.? Nyt pelattiin 45 min.(+1) ensimmäinen jakso!

62. 1-1 nro 14
66. 1-2 nr0 6
67. 2-2 Vilma Koivisto (rp)
79. 3-2 Jennyfer Myllykoski

Toiselle puoliajalle Venäjä tuli korkealla prässillä ja Suomi joutui pulaan.
Hieman helposti vihelletty pilkku auttoi paljon ja Suomen voittomaali oli hienon syöttelyn tulos.
« Viimeksi muokattu: 10.10.17 - klo:19:53 kirjoittanut Eki »
😜

ohilaukaus

• Profiili
« Vastaus #22 : 11.10.17 - klo:08:01 »
Ajoittain hyvää pelaamista ja pallonhallintaa 02-majulta. Venäjän 01-ikäluokan tasota en ole varma, mutta hieman köykäiseltä pelaaminen vaikutti, mutta mitään ei kannata ottaa Suomelta pois. Muutama pelaaja nousi mielestäni Suomelta esiin. Maalivahti pelaaminen ok. Puolustuslinja pyrki pelaamaan mikä hyvä asia ja myös tarvittaessa pystyttiin laittamaan pitkää palloa. Molemmat venäläismaalit kaukolaukauksista, joita olisi pitänyt puolustuksen/keskikentän päästä paremmin peittämään. Keskikentällä Koivisto hyvä. Huhta teki nätin maalin. Näiden kahden pitääkin olla esillä, jos ovat 01-majun mukana. Hyökkääjiltä kovaa yritystä, mutta 1 vs 1 haastamista vähän esim. verrattuna Venäjän kärkeen/kärkiin. Myös viimeistelyssä petrattavaa. Varmaan toiseen peliin tulee paljon muutoksia, kun nyt vaihtoja Suomi käytti vähän. Venäjä vaihtoi yli puoli joukkuetta pelin aikana.

Myyrä

• Profiili
« Vastaus #23 : 11.10.17 - klo:08:12 »
Pelasiko kaikki Suomen pelaajat.

ohilaukaus

• Profiili
« Vastaus #24 : 11.10.17 - klo:08:26 »
Mielestäni ei lähellekään kaikki...Suomi teki vain kaksi vaihtoa.

Myyrä

• Profiili
« Vastaus #25 : 11.10.17 - klo:08:55 »
Ei nuo opi mitään.

Miksi helkatissa näillä samoilla valmentajilla on aina tuo voitto tärkein. Nyt ollaan ikäluokassa 2002.  Minä minä minä!!!!!

Eki

• Yleisvalvoja
    • Profiili
« Vastaus #26 : 11.10.17 - klo:09:27 »
Ei nuo opi mitään.

Miksi helkatissa näillä samoilla valmentajilla on aina tuo voitto tärkein. Nyt ollaan ikäluokassa 2002.  Minä minä minä!!!!!

Jos jaksaisit lukaista peliraportin, niin....

Lainaus
Suomi suoritti ottelussa vain kaksi vaihtoa.
- Se oli tarkoitus, että jokainen saisi pelata mahdollisimman pitkään. Nyt vaihdossa olleet saavat sitten vastuuta seuraavassa pelissä, Saloranta sanoi.
😜

ohilaukaus

• Profiili
« Vastaus #27 : 11.10.17 - klo:10:13 »
No olisihan tuossa voinut siitä huolimatta muutaman vaihdon tehdä, vaikka vastuuta tuleekin seuraavassa pelissä muille. Peliaikakin oli kuitenkin nyt 90 min. Voisi olettaa, että seuraavassa pelissä avaavat kaikki nyt vaihdossa avanneet + Koivisto ja Huhta???

Myyrä

• Profiili
« Vastaus #28 : 11.10.17 - klo:12:20 »
Ei nuo opi mitään.

Lainaus
- Se oli tarkoitus, että jokainen saisi pelata mahdollisimman pitkään. Nyt vaihdossa olleet saavat sitten vastuuta seuraavassa pelissä, Saloranta sanoi.

Odotellaan seuraavan kertaan kun se peli on pelattu

Kriittinen

• Profiili
« Vastaus #29 : 12.10.17 - klo:09:53 »
Ei nuo opi mitään.

Lainaus

Odotellaan seuraavan kertaan kun se peli on pelattu

Toiseen peliin olisi varmaan voinut kierrättää ne majusta ulos jääneet paremmat pelaajat ja ottaa tuosta edellisestä rosterista 2-4 onnistunutta.