Kirjoittaja Aihe: 2002 maajoukkue  (Luettu 20211 kertaa)

Wenger

• Profiili
Vs: 2002 maajoukkue
« Vastaus #90 : 09.11.18 - klo:13:23 »
Toivotaan, että onnistuu vaikka skeptinen olenkin.
Sen takia kai nämä palstat ovat olemassa, että voidaan etukäteen viisastella asioista ja myöhemmin viisastella lisää kun lopputulos on selvillä.

Nythän Palloliitossa on havaittu tuhannen taalan paikka kehua omaa toimintaansa ja kerätä resursseja oman toiminnan laajentamiseksi, 2001-ikäluokan menestyksellä ratsastaen. Ihan kannatettava asia sinänsä, ei siinä mitään. Niin pitää tehdäkin.

Mutta kuitenkin 01-ikäluokan menestys on tapahtunut järjestelmästä huolimatta... ei sen ansiosta. Näin ollen en odota järjestelmän tuottavan kovinkaan paljon lisäarvoa näiden tyttöjen kehitykselle. Päinvastoin näen sen riskin, että kehitys hiipuu, kun heidät otetaan pois niiden perusjuttujen ääreltä, jotka menestyksen ovat tehneet mahdolliseksi.  :-\

Myyrä

• Profiili
« Vastaus #91 : 12.11.18 - klo:08:53 »
Juuri näin.  :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:.

Reilupeli

• Profiili
« Vastaus #92 : 15.11.18 - klo:05:38 »
Eerikkilän leirille nimetty pelaajat ja kun katsoo listaa, niin voin kysyä, että kuka nämä valinnat tekee? Mukaan mahtuu B1 tason pelaajia ja paljon parempia pelaajia on jätetty ulkopuolelle, näin sitä Suomifutista viedään eteenpäin.
Taitaa olla iskät, äitit, siskot ja velit soitellu "tutuille", että saa sitten kehuskella naapureille 8)

mä vaan

• Profiili
« Vastaus #93 : 15.11.18 - klo:10:14 »
Eerikkilän leirille nimetty pelaajat ja kun katsoo listaa, niin voin kysyä, että kuka nämä valinnat tekee? Mukaan mahtuu B1 tason pelaajia ja paljon parempia pelaajia on jätetty ulkopuolelle, näin sitä Suomifutista viedään eteenpäin.
Taitaa olla iskät, äitit, siskot ja velit soitellu "tutuille", että saa sitten kehuskella naapureille 8)
Joukkueen valmentaja tekee luonnollisesti pelaajavalinnat. Ettet itse ole iskä tai äiti, jonka tytär ei ole mukana? Oletko itse nähnyt jokaisen valitun pelaavan ja mielellään useamman, kuin yhden tai kaksi peliä?

Reilupeli

• Profiili
« Vastaus #94 : 15.11.18 - klo:12:46 »
Varmasti nähnyt tähän liittyvää sen verran, että voin asiaa kommentoida 8) Toki rivissä on hyviäkin tyttöjä ;D

mä vaan

• Profiili
« Vastaus #95 : 15.11.18 - klo:13:20 »
Varmasti nähnyt tähän liittyvää sen verran, että voin asiaa kommentoida 8) Toki rivissä on hyviäkin tyttöjä ;D
Vai, että PALJON parempia.

vieras1032

• Profiili
« Vastaus #96 : 15.11.18 - klo:17:31 »
Ainakin muutama vakiokasvo aikaisemmista tapahtumista ei nyt mukana. Mikäköhän syy?

mä vaan

• Profiili
« Vastaus #97 : 16.11.18 - klo:08:13 »
Ainakin muutama vakiokasvo aikaisemmista tapahtumista ei nyt mukana. Mikäköhän syy?
Pari on ainakin vanhempien MM-kisoissa. He ainakin tarvitsevat lepoa, mutta oletettavasti pelaavat lopullisessa kokoonpanossa.
Vakiokasvo ei kuitenkaan ole takaa paikkaa tulevaisuudessa ja hyvä että löytyykin kilpailua pelipaikoista. Tapahtumahan on maajoukkue leiri, johon kuuluukin valitaan potentiaalisia uusia haastajia.

Myyrä

• Profiili
« Vastaus #98 : 16.11.18 - klo:08:52 »
Onko nämä 2002 syntyneet MM kisoissa vakiokalustoa?

mä vaan

• Profiili
« Vastaus #99 : 16.11.18 - klo:09:36 »
Onko nämä 2002 syntyneet MM kisoissa vakiokalustoa?
En mä tiedä kuka on vakiokalustoa. Vilma Koivisto on ollut mukana (ainakin ringissä) alusta alkaen. En ole ihan varma.