Kirjoittaja Aihe: TB Ykkönen 2019  (Luettu 40960 kertaa)

ohilaukaus

• Profiili
Vs: TB Ykkönen 2019
« Vastaus #285 : 10.10.19 - klo:10:27 »
ONS ei ihan ole Liverpool etc. Kai tuo BSM sarjataulukko jotain puhuu onnistumisesta, eli heittopussina oleminen on onnistuminen...no sitten on ihan hyvin mennyt ja kannattaa jatkaa tuolla linjalla.

mä vaan

• Profiili
« Vastaus #286 : 10.10.19 - klo:10:36 »
ONS ei ihan ole Liverpool etc. Kai tuo BSM sarjataulukko jotain puhuu onnistumisesta, eli heittopussina oleminen on onnistuminen...no sitten on ihan hyvin mennyt ja kannattaa jatkaa tuolla linjalla.
Ei ole Liverpool, mutta eikö parhaimmilta kannata kopioida? Tuskin menestys on tästä johtuvaa.
« Viimeksi muokattu: 10.10.19 - klo:10:38 kirjoittanut mä vaan »

ohilaukaus

• Profiili
« Vastaus #287 : 10.10.19 - klo:10:45 »
Se mikä toimii Liverpoolissa ei välttämättä toimi Oulussa. Mutta jospa suunta on eteenpäin. Se nähdään varmaan muutaman vuoden päästä. Esim. Jyväskylässä on taidettu mennä eri mallilla ja hyviin tuloksiin. Jokainen taaplaa tyylillään.

mä vaan

• Profiili
« Vastaus #288 : 10.10.19 - klo:10:49 »
Sinun tavallasi B1 joukkue olisi jo lopetettu. Jos sarjataulukko on toiminnan mittari, niin sinun mielestäsi varmaan kaikkien 1-divarin seurojen toiminta on täysin ala-arvoista?
« Viimeksi muokattu: 10.10.19 - klo:10:57 kirjoittanut mä vaan »

Dzuppi

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #289 : 10.10.19 - klo:11:22 »
jopa rönsyilee, oon käsittäny että ons b16 ja b18 ovat kaksi erillistä joukkuetta, toinen pelaa sm sarjaa ja toinen bdivaria.
toiminnan ammattimaisuus näkynee siitä sarjataulukosta, suomessa nyt ollaan vielä valovuosien päässä barceloonan tai liverpoolin kaltaisesta ammattimaisuudesta millään tasolla!
oulussa, vaasassa, jyskässä tai nyt tampereella tai missä tahansa suomessa ammattikoutseja ei saa oikein rahallakaan junnuurheiluun joten tuommoset arviot toiminnan ammattimaisuudesta voi olla joko itsekehua tai jotain muuta toivotaan toivotaan ajattelua...
toivottavaa olis saada näin seuraajan kannalta hyvätasoisia pelejä aikaiseksi mutta valmennuksesta, pelisysteemistä ja muista resursseista johtuen tulee lähinnä seurattua puulaakitason puuhastelua kentällä ja se kertoo et urheilijan arki laajassa mitassa ei ole kunnossa!
siksi pitää arvostella karsintojen ja itse sarjan, seurojen ja koutsien toimintaa!

mä vaan

• Profiili
« Vastaus #290 : 10.10.19 - klo:12:39 »
jopa rönsyilee, oon käsittäny että ons b16 ja b18 ovat kaksi erillistä joukkuetta, toinen pelaa sm sarjaa ja toinen bdivaria.
toiminnan ammattimaisuus näkynee siitä sarjataulukosta, suomessa nyt ollaan vielä valovuosien päässä barceloonan tai liverpoolin kaltaisesta ammattimaisuudesta millään tasolla!
oulussa, vaasassa, jyskässä tai nyt tampereella tai missä tahansa suomessa ammattikoutseja ei saa oikein rahallakaan junnuurheiluun joten tuommoset arviot toiminnan ammattimaisuudesta voi olla joko itsekehua tai jotain muuta toivotaan toivotaan ajattelua...
toivottavaa olis saada näin seuraajan kannalta hyvätasoisia pelejä aikaiseksi mutta valmennuksesta, pelisysteemistä ja muista resursseista johtuen tulee lähinnä seurattua puulaakitason puuhastelua kentällä ja se kertoo et urheilijan arki laajassa mitassa ei ole kunnossa!
siksi pitää arvostella karsintojen ja itse sarjan, seurojen ja koutsien toimintaa!
Näin onkin ja kuuluukin olla. B18 pelaa kahta sarjaa BSM ja ONS/2na 1-divaria. Jotkut määrittelevät tämän B18 kahdeksi eri joukkueeksi BSM- ja ONS/2 joukkueiksi.  B18 yhtenä, koska kaikki saavat parasta mahdollista valmennusta (ainakin parasta saatavilla olevaa) ja tarpeeksi peliminuutteja. Todellakin ollaan Barcaa perässä, eikä varmasti koskaan tulla saavuttamaan. Hyvä kuitenkin, että päästäisiin edes pienin askelin lähemmäksi poikien toimintapoja. Valmennus-, pelitapa yms. on vuosien aikana onneksi parantunut koko suomessa, eikä mennä enää pelkästään tulos edellä ajattelulla. Lisäksi menestys vaatii pelaajilta omatoimistaharjoittelua, lahjakkuutta yms. Juniorisarjoissa voi yksi todella lahjakas/hyvä pelaaja viedä joukkuetta todella pitkälle. Ei se sarjataulukko ole ainoa mittari.
« Viimeksi muokattu: 10.10.19 - klo:12:41 kirjoittanut mä vaan »

Futismamma

• Profiili
« Vastaus #291 : 10.10.19 - klo:19:17 »
Teoriassa lienee mahdollista jos ei ole pelannut ylemmässä sarjassa 2.9 jälkeen tai kolmessa viimeisessä pelissä.
Mutta kukas nyt tuollaiseen sortuisi.

Minä olen tässä seuraillut palstaa sekä C-lohkon joukkueita. ONS2 taisi käyttää BSM-pelureita myös viimeisissä peleissä, jos oikein pöytäkirjoja tulkitsin  ;) Samoja tuttuja nimiä näytti olevan sekä ykkösessä että SM:ssä.