Parin kirjoittajan järjestelmällisen kiusaamisen ja kirjoutusurien "lopettamisen" jälkeen todettakoon, että myös meitsu on väsynyt menoon jota viimisen vuoden aikana on Naisfutis.nettiin pesiytynyt.
Mielestäni on absurdia että foorumilla, joka on perustettu, jotta voitaisiin nimenomaisesti keskustella naisfutiksesta ilman häiriköintiä on häiriköitsijöinä itse naisfutiksen parissa toimivia henkilöitä! Ja vielä aikuisia, seuroissa ja liitossa töissä olevia ihmisiä, jotka työskentelevät lasten ja nuorten parissa. -Vanhempia, faneja ja itse pelaajia unohtamatta.
Olen voinut lähinnä surullisena ja pettyneenä seurata tilanteen kehittymistä. En ole koskaan pitänyt lähtökohtana tiukkaa kuria tai valvontaa, koska lähtökohtaisesti kunkin kirjoittajan pitäisi itse kantaa vastuu kirjoituksistaan ja pystyä arvioimaan niiden sisältöjä ja sanomaa. Toisaalta oikeudenjakaminen on myös haasteellinen tehtävä, jossa ikinä ei voi tyydyttää kaikkia osapuolia. Nyt tilanne on kuitenkin johtanut pisteeseen, jossa sellaista kai pitäisi alkaa harjoittamaan. Minä en halua. Enkä jaksa. On täysin naurettavaa, että ihmisten (siis minun ja Juhanan), jotka on monta vuotta omakustanteisesti rakentaneet sivuston ja hoitaneet sen pystyssä pysymisen pitäisi alkaa jonkinlaisiksi päätoimisiksi nettipoliiseiksi ja oikeudenjakajiksi asioissa, joissa edellä mainitut aikuiset henkilöt menettävät kai kosketuspinnan reaalimaailmaan ja sitä kautta myös hyvän käytöksen perusteisiin. Kirjoittelu muistuttaa enemmän koulukiusaamista kuin keskustelua siitä tärkeimmästä, nais- ja tyttöfutiksesta. Omassa elämässäni seuran lajijaoston puheenjohtajuus, joukkueen manageeraus, pelaaminen kolotusten sallimissa rajoissa ja viimeisimpänä luottamustoimena varajäsenyys piirihallituksessa vievät jo leijonanosan ajasta, jonka voin lajiin allakoida.
Pistetäänkö siis pillit pussiin ja lopetetaan tilaus webbihotellista, vai onko teillä käyttäjinä joitain vaihtoehtoisia malleja ehdottaa? Nyt foorumi ei totisesti palvele tarkotustaan eikä niitä periaatetteita jonka vuoksi se pystyyn laitettiin.
Takana on kuitenkin jo yli neljä vuotta toimintaa ja lähes 40'000 viestiä Naisfutiksesta. Olisi mielestäni surullista, jos tämä pitäisi näin viheltää poikki...
Ystävällisin terveisin,
Sofia