Työkiireitä. (En ole ehtinyt avaamaankaan näitä sivuja.) Loppuselvitys asiasta tulossa.
Mitä minuun tulee, niin kirjoittamassani asiassa olen koko ajan ollut täysin oikeassa. On syvästi valitettavaa, ettei se näytä ketään kiinnostavan. Asiasta josta tuolla toisessa viestiketjussa puhuttiin, sen sääntöjä ei tunneta, ei tiedosteta, ei edes välitetä. Pitäisikö myös tuomitsijoiden kohdata vastaavat asiat itse?
Tuon toisen ketjun väittelyssä Max oli taktisesti älykäs. Onnea!! Joskus (vasta) hyökkäys on paras puolustus. Silloinkin kun on asiassaan täysin väärässä. Max yksinkertaisesti arvioi kuuntelijoiden hoksottimet paremmin kuin minä. (Hyvä Max!)
Kyseinen viestiketju on edelleen auki, sinne voi kirjoittaa. Jokainen voi yrittää ampua tietoni alas, jos asiatiedot siihen riittävät. Sanon suoraan, menestymisen eväitä ei ole! (Joten lopettakaa hyvät ihmiset tunteilu ja olkaa realisteja, analyyttisiä.)
Kuka vielä muistaa (taisi olla 80-luvulla) tv-väittelyn Harri Holkeri vs Kalevi Sorsa? Jossa Holkeri lähti (muka suututtuaan) pois studiosta kesken suoran tv-lähetyksen. Kymmenen vuotta myöhemmin Holkeri tunnusti, että koko juttu oli etukäteen mietitty.Silloinkin siinä itse asia unohtui ja kaikki puhuivat vain siitä, että demarit suututtivat Holkerin... joka siis pelkästään taktikoi. Maxin temppu on samanlainen.
Älkää huolehtiko, asiantuntija Max tulee vielä takaisin.