Kirjoittaja Aihe: Pelleily ja typerehtiminen foorumilla, mitä tehdään? Pillit pussiin ja soronoo?  (Luettu 12829 kertaa)

taylor

• Profiili
Älkää ihmeessä sulkeko tätä sydeemiä. En tiedä, olenko itse ohittanut kyseiset kiusaamiset, kun en ole niihin niin kiinnittänyt huomiota. Jos itse olen ollut harmiksi lupaan parantaa tapani. :(

Samoin. Kivahan tätä on ollut seurata (näköjään 2,5 v. ja 250 viestin verran).
Totta on, että keskustelun taso, määrä ja myös kohdistuminen itse aiheisiin on laskenut. Ja se on tietysti osallistujien yhteistä aikaansaannosta.

Topikkeja voisi myös tarvittaessa lukita, jos karataan kokonaan aiheesta tai menee muuten älyttömyyksiin (kuten näin jälkikäteen lukien näyttää tuolla pelaajapörssi-korealaispelaajat topikissa käyneen; sekopäistä meininkiä).
Varoitus-bänni määräajaksi on tarvittaessa edelleenkin hyvä menettely.

Itsekin varmaan välillä hermostunut, mutta en sentään modeille asiattomia privaviestejä ole sortunut lähettämään. Bänniä vaan niistä!

...ja jaksamista modeille, hienoa jos löytäisitte apuja kuormaanne jakamaan!

Myyrä

• Profiili
No uskon että kun kaikki kirjoittajat parantavat itse mukaan luettuna tapojaan. Itsekin olen ehkä välillä liiankin kriittinen ja negatiivinen. Lupaan parantaa tapojani, ja mulle ainakin voi lähettää privaa jos jokin asia pännii. Priva on ehkä parempi lähettää silloin kun asiat kiehuu yli. Tuskin on tarpeellista tosiaankaan näyttää varsinkaan nuorisolle ja pelaajille kun vanhat parrat tappelee. :peukku_ylos:

Kristian

• Profiili
En ole aikaisemmin huomannut tätä topiikkia. Surullista lukea. Jostain syystä suurin häirikkö ei ole pitkään aikaan kirjoittanut mitään, ja toivottavasti pysyy poissa jatkossakin (nyt en tarkoita Maxia, missä olet, tule takaisin!). Kannatan varoitus-bänniä-systeemiä. Jaksamista sohoville ja Juhanalle. Olen viettänyt täällä 17 päivää,5 tuntia ja 58 minuuttia...Uskomatonta :o

triumviri

• Walking on the moon
    • Profiili
Jostain syystä suurin häirikkö ei ole pitkään aikaan kirjoittanut mitään, ja toivottavasti pysyy poissa jatkossakin (nyt en tarkoita Maxia, missä olet, tule takaisin!).

Juuri näin. En tiedä pitäisikö asiasta kiittää paavia vai paholaista, mutta kiitos molemmille.Varmuuden vuoksi.
"so long and thanks for all the fish"

karvapallo

• Profiili
Jostain syystä suurin häirikkö ei ole pitkään aikaan kirjoittanut mitään, ja toivottavasti pysyy poissa jatkossakin (nyt en tarkoita Maxia, missä olet, tule takaisin!).

Juuri näin. En tiedä pitäisikö asiasta kiittää paavia vai paholaista, mutta kiitos molemmille.Varmuuden vuoksi.
Eiks ne ole sama asia?  :o

triumviri

• Walking on the moon
    • Profiili

Eiks ne ole sama asia?  :o
Riippuu vähän keneltä kysyy.

VaasaVasa

• Profiili
Työkiireitä. (En ole ehtinyt avaamaankaan näitä sivuja.) Loppuselvitys asiasta tulossa.

Mitä minuun tulee, niin kirjoittamassani asiassa olen koko ajan ollut täysin oikeassa. On syvästi valitettavaa, ettei se näytä ketään kiinnostavan. Asiasta josta tuolla toisessa viestiketjussa puhuttiin, sen sääntöjä ei tunneta, ei tiedosteta, ei edes välitetä. Pitäisikö myös tuomitsijoiden kohdata vastaavat asiat itse?

Tuon toisen ketjun väittelyssä Max oli taktisesti älykäs. Onnea!! Joskus (vasta) hyökkäys on paras puolustus. Silloinkin kun on asiassaan täysin väärässä. Max yksinkertaisesti arvioi kuuntelijoiden hoksottimet paremmin kuin minä. (Hyvä Max!)

Kyseinen viestiketju on edelleen auki, sinne voi kirjoittaa. Jokainen voi yrittää ampua tietoni alas, jos asiatiedot siihen riittävät. Sanon suoraan, menestymisen eväitä ei ole! (Joten lopettakaa hyvät ihmiset tunteilu ja olkaa realisteja, analyyttisiä.)

Kuka vielä muistaa (taisi olla 80-luvulla) tv-väittelyn Harri Holkeri vs Kalevi Sorsa? Jossa Holkeri lähti (muka suututtuaan) pois studiosta kesken suoran tv-lähetyksen. Kymmenen vuotta myöhemmin Holkeri tunnusti, että koko juttu oli etukäteen mietitty.

Silloinkin siinä itse asia unohtui ja kaikki puhuivat vain siitä, että demarit suututtivat Holkerin... joka siis pelkästään taktikoi. Maxin temppu on samanlainen.

Älkää huolehtiko, asiantuntija Max tulee vielä takaisin.  8)

Matti Lintunen

• The worst soccer coach in the world
    • Profiili
Itse olen lopettanut käytännössä kirjoittamisen, koska näyttää siltä, että mielipiteilleni ei oikein ole tilaa ja hyväkin keskustelu aika nopeasti kääntyy henkilökohtaisuuksiin ja ei puhuta enää asioista, vaan lillukanvarsista. Ja hyökätään minua tai läheisiäni vastaan - ensimmäinen voisi vielä olla OK (niin kauan kun aihe on mukana), toinen ei koskaan.

Joskus tuntuu jopa siltä, että nikkini häiritsee keskustelua ja siksi usein jättäydyn pois niistäkin keskusteluista, joissa tuntisin, että sanottavaa olisi.

Oma vapaa-aikani on sen verran arvokasta ja vähäistä, että käytän sen mieluummin muuhun. Luen toki.

Toinen vaikuttaja asia lienee se, että kirjoittajasukupolvi on vaihtunut ja nyt avataan juttuja samoista aiheista kuin 5 vuotta sitten - en minä ainakaan jaksa toistaa sitä mitä silloin sanoin, se on jo foorumeilla.
There's one thing I tell you friend
I don't believe in supermen
Who fly through the clouds above the rest
I don't believe in the best

Grant Lee Buffalo - The Hook

Klose

• Profiili
kovaksi menee karvapallolta joka näköjään ainoa asiantuntija ent.pallojalassa,mut ei kannata ihmetellä jos ei taaskaan piiriltä tuu kehuja...hyvää joulua vihermustille

triumviri

• Walking on the moon
    • Profiili
Työkiireitä. (En ole ehtinyt avaamaankaan näitä sivuja.) Loppuselvitys asiasta tulossa.

Aaaaargh !. Taas on korkki auennut.

sossu

• Profiili
Itse olen lopettanut käytännössä kirjoittamisen, koska näyttää siltä, että mielipiteilleni ei oikein ole tilaa ja hyväkin keskustelu aika nopeasti kääntyy henkilökohtaisuuksiin ja ei puhuta enää asioista, vaan lillukanvarsista. Ja hyökätään minua tai läheisiäni vastaan - ensimmäinen voisi vielä olla OK (niin kauan kun aihe on mukana), toinen ei koskaan.

Joskus tuntuu jopa siltä, että nikkini häiritsee keskustelua ja siksi usein jättäydyn pois niistäkin keskusteluista, joissa tuntisin, että sanottavaa olisi.

Oma vapaa-aikani on sen verran arvokasta ja vähäistä, että käytän sen mieluummin muuhun. Luen toki.

Toinen vaikuttaja asia lienee se, että kirjoittajasukupolvi on vaihtunut ja nyt avataan juttuja samoista aiheista kuin 5 vuotta sitten - en minä ainakaan jaksa toistaa sitä mitä silloin sanoin, se on jo foorumeilla.

Kehuksesi voitaneen sanoa, että kirjoituksesi ja arviointisi liittyvät jalkapalloon, eivät niinkään foorumistien kompetenssiin tai koulutukseen tai esim oikeinkirjoitukseen (jota valitettavasti on jopa ylikorostettu myös koulussa!). Toivottavasti me pystymme itseni mukaanlukien keskustelemaan jatkossakin asioista takertumatta henkilökohtaisuuksiin tai pikkuseikkoihin. Olemmehan pääosin aikuisia kohtuullisen itsetunnon omaavia henkilöitä. Yritetään toimia kuten poliitikot: annetaan asioiden riidellä vaikka olemme tietyllä tavalla työtovereita foorumillakin eli haluamme ajaa yhteistä asiaa eli futiksen kehitystä.
Hyvää joulua kaikille keskustelijoille mielipiteistä riippumatta!

pallojalassa

• Profiili
kovaksi menee karvapallolta joka näköjään ainoa asiantuntija ent.pallojalassa,mut ei kannata ihmetellä jos ei taaskaan piiriltä tuu kehuja...hyvää joulua vihermustille
Triumviria lainatakseni
"Aaaaargh !. Taas on korkki auennut. "

beck

• Pitää hävitä ne oikeat ottelut
    • Profiili
Vähästä aikaa foorumin taas avasin ja luin läpi kertyneet viestit. Sohville ja Juhanalle jaksamista. Tuo mode oikeuksien jakaminen ihan hyvä jottei kaikki olisi teidän vastuulla. Maxille myös gott nytt år.
Taistelu tuulimyllyjä vastaan