Kirjoittaja Aihe: Liiga 2012  (Luettu 348934 kertaa)

beck

• Pitää hävitä ne oikeat ottelut
    • Profiili
Vs: Liiga 2012
« Vastaus #135 : 24.11.11 - klo:09:06 »
Tepsillähän se liiga-paikka on. Ja sen vuoksi olisi mukava jos seura satsais, kun sen paikan joskus anoi sai lahjaksi. Miksi pitää vängällä joukkuetta jos ei halua ole.

Edelleen on kiistatta jjoukkue joka tulisi pystyä parempaan.

Tätä se teettää tämä ilmais jakelu.

Mistä Myyrän katkeruus tähän TPS liigapaikkaan ?
Ei tuo ole mikään poikkeus.Kyllä myyrän katkeruus kattaa ihan kaiken.Perinteinen suomalainen mies, jolla on kaksi tunnetta: Vituttaa tai ei vituta.

Triumviirille ja muille tiedoksi. Jos olen perinteinen suomalainen mies niin olen otettu. "perinteiseen suomalaiseen mieheen" tyyliin kuuluu kunnioittaa rehtiä kilpailullista meininkiä ilman filunkia. Kaikki kabineteissa puuhastelijat  tosiaan vituttaa sen tulee tietää myös triumviiri. Ole sinä sitten vaan se perinteinen hamemies joka hyväksyy kaikki akkalaumojen tekemät kabinetti päätökset. En tarkoita naisia. Turhaan mulle viisastelet sillä olet siinä tapauksessa kaukana minun ajatus maailmastani. Nämä päätökset eivät koske ainoastaan Tepsin saamaa "ilmaista" paikkaa auringossa vaan niitä on muitakin pystyyn pistettyjä seuroja jotka voi puolestani suksia sinne mistä ovat lähtösin. Arvostan perinteistä Tepsiä seurana mutta en tapaa jolla ne sinne ovat pääseet. Olisivat varmaan pelaamallakin sinne pelanneet itsensä. Nyt vaan näin ei ole. Olenko taas väärässä niin kuin tapana on.

Tue sinä vaan kaabinettia. Siittä vaan sillä en enempää sinusta odottanutkaan.
Nyt tuli niin paljon suolihuuhtelua, että pakko ottaa talteen :)
Taistelu tuulimyllyjä vastaan

triumviri

• Walking on the moon
    • Profiili
« Vastaus #136 : 24.11.11 - klo:13:14 »
Tepsillähän se liiga-paikka on. Ja sen vuoksi olisi mukava jos seura satsais, kun sen paikan joskus anoi sai lahjaksi. Miksi pitää vängällä joukkuetta jos ei halua ole.

Edelleen on kiistatta jjoukkue joka tulisi pystyä parempaan.

Tätä se teettää tämä ilmais jakelu.

Mistä Myyrän katkeruus tähän TPS liigapaikkaan ?
Ei tuo ole mikään poikkeus.Kyllä myyrän katkeruus kattaa ihan kaiken.Perinteinen suomalainen mies, jolla on kaksi tunnetta: Vituttaa tai ei vituta.

Triumviirille ja muille tiedoksi. Jos olen perinteinen suomalainen mies niin olen otettu. "perinteiseen suomalaiseen mieheen" tyyliin kuuluu kunnioittaa rehtiä kilpailullista meininkiä ilman filunkia. Kaikki kabineteissa puuhastelijat  tosiaan vituttaa sen tulee tietää myös triumviiri. Ole sinä sitten vaan se perinteinen hamemies joka hyväksyy kaikki akkalaumojen tekemät kabinetti päätökset. En tarkoita naisia. Turhaan mulle viisastelet sillä olet siinä tapauksessa kaukana minun ajatus maailmastani. Nämä päätökset eivät koske ainoastaan Tepsin saamaa "ilmaista" paikkaa auringossa vaan niitä on muitakin pystyyn pistettyjä seuroja jotka voi puolestani suksia sinne mistä ovat lähtösin. Arvostan perinteistä Tepsiä seurana mutta en tapaa jolla ne sinne ovat pääseet. Olisivat varmaan pelaamallakin sinne pelanneet itsensä. Nyt vaan näin ei ole. Olenko taas väärässä niin kuin tapana on.

Tue sinä vaan kaabinettia. Siittä vaan sillä en enempää sinusta odottanutkaan.
Sulla on varmaan tuon purkauksen tueksi joku näyttö siitä, että kannatan/olen kannattanut kabinetti päätöksiä ? Jos ei ole, kehoitan hakeutumaan luetun ymmärtämis kurssille.
"so long and thanks for all the fish"

Myyrä

• Profiili
« Vastaus #137 : 24.11.11 - klo:13:43 »
Sinun kommenttisi on vaan sen tapainen että en voi tulkita sitä muuksi. Kursseja en tarvitse siihen. :peukku_ylos: Ensinnäkään et näytä tietävän mikä on perinteinen suomalainen suoraselekääääänen mies

triumviri

• Walking on the moon
    • Profiili
« Vastaus #138 : 24.11.11 - klo:14:08 »
Sinun kommenttisi on vaan sen tapainen että en voi tulkita sitä muuksi. Kursseja en tarvitse siihen. :peukku_ylos: Ensinnäkään et näytä tietävän mikä on perinteinen suomalainen suoraselekääääänen mies
Kyllä, tulkinta on ihan omasi, eikä välttämättä ihan oikea tälläkään kertaa.
"so long and thanks for all the fish"

Eki

• Yleisvalvoja
    • Profiili
« Vastaus #139 : 24.11.11 - klo:14:14 »

Hei, mollatkaa toisianne mieluiten privana - ei kuulu liigatopikkiin!
😜

kiira_s_tuli

• Profiili
« Vastaus #140 : 24.11.11 - klo:14:21 »

Hei, mollatkaa toisianne mieluiten privana - ei kuulu liigatopikkiin!
:peukku_ylos:
"If I wanted you to understand it, I would have explained it better." Johan Cruyff

Myyrä

• Profiili
« Vastaus #141 : 24.11.11 - klo:14:44 »
Totta. Mun puolesta näin voi ollakin. Mutta vastata pitää kun joku pelin aloittaa. Mun puolesta loppu nyt :peukku_ylos:

manageri

• Profiili
« Vastaus #142 : 24.11.11 - klo:20:13 »
Kokkolassa arvostetaan naisjalkapalloa.
Harjoitusvuorot joulukuusta eteenpäin ma, tii, ke ja pe 17.00-18.30 ja lauantaina 14.30-16.30

Myös aamuharjoittelumahdollisuus maan.kesk ja perjantai.
Hieno juttu .
Saa levon ja harjoittelun tasapainoon.
Tähän pitäis pyrkiä joka paikkakunnalla.

Giallo e Nero

• I Get Up, I Get Down
    • Profiili
« Vastaus #143 : 30.11.11 - klo:21:25 »

TPS:n joukkuetta ei vuoden 2012 sivustolla vielä näy, mutta taustaryhmään on tullut mukavasti vahvistuksia ;) :peukku_ylos:.  Pelaajauutisia odotellessa...

Giallo e Nero

• I Get Up, I Get Down
    • Profiili
« Vastaus #144 : 02.12.11 - klo:19:10 »
Alan piireissä kiertää spekulaatiota, että Ilves olisi ensi kaudeksi pistämässä pystyyn naisten kakkosjoukkuetta, jossa omat liigaringistä pudonneet voisivat jatkaa pelaamista.  Nythän näyttäisi virta vievän sankoin joukoin TPV:n riveihin, jossa kaiketi alkaa olla jo melko täyttä (onko oikeasti ikinä...::)).

Itse pitäisin tuota ihan fiksuna peliliikkeenä ottaen huomioon, että esim. viime vuoden BSM-joukkue näyttäisi uudistuvan melko perinpohjaisesti enkä usko, että ihan kaikki nyt liigaa ensi kaudella pelaavat.  Tai mistäs minä tiedän.  Oli miten oli, niin Ilves lienee ainut liigajoukkue, joka ei jostain syystä ainakaan hetkeen ole tarvinnut kakkosjoukkuetta.

Gräshoppare

• Profiili
« Vastaus #145 : 02.12.11 - klo:21:49 »
Sääli vain että Ilves herää rakenteittensa onttouteen näin myöhään. Muutamakin ikäluokka on jo ehditty täysin menettää. Joitakin vuosia sittenhän Ilveksen organisaatiossa oli ns. Ilves-Pallo, joka loppu viimeksi taisi pelata kakkosessa. Itse ajattelisin, että se oli hyvä joukkue harrastaa jalkapalloa ei niin hampaat irvessä. Mutta sen arvostus Ilveksen tyttöfutareiden mielessä oli aika nollissa, ja siinä syyllisiä olivat kyllä aikuisten asenteet.

Ilmeisesti yhteistyö Nokian kanssa ei sitten ole tuottanut liiemmin hedelmää. TPV-kuviosta en ole ollut paljon tietoinen. Onko siitä juttua jossain topiikissa? Mitä sarjaa TPV pelaa?

Giallo e Nero

• I Get Up, I Get Down
    • Profiili
« Vastaus #146 : 02.12.11 - klo:23:04 »

TPV-kuviosta en ole ollut paljon tietoinen. Onko siitä juttua jossain topiikissa? Mitä sarjaa TPV pelaa?

Ei siitä sen kummemmin ole juttua ollut muuta kuin kentän laidalla.  TPV:hän pelaa futsalin naisten liigaa ja jalkapallon puolella viime kaudella vielä nelosta.  Aika paljon näyttäisi olevan entisiä Ilves-tyttöjä ringissä, mm. Pajula, Pihlajamaa, Wehkamp, Ruskee, Erden & Laikola.  Vahvistamattoman tiedon mukaan olisi nyt syksyllä ollut joku puolenkymmentä uutta ilvesläistä tulossa vielä lisäksi.

Hyvähän se on, että Tampereelta löytyy nykyään vaihtoehtoja jatkaa peliuraa.  Nuorille pelaajille on kuitenkin tärkeintä saada peliaikaa, kun kehitys jatkuu vielä useita vuosia B-iänkin jälkeen.  Itsehän lähinnä ihmettelen sitä miksi Ilves on päästänyt lahjakkaita nuoria pelaajia muualle, kun niitä on ensin kovalla tohinalla joka puolelta yritetty seuraan hankkia.

Ja voi hyvin olla, että tuo kakkosjoukkue-asia on sittenkin puuta heinää eikä ikinä toteudu.  Mutta tämmöisiä kuiskutteluja olen vaan syksyn aikana kuullut.

imagine

• Profiili
« Vastaus #147 : 03.12.11 - klo:04:25 »
Ilveksen B-tyttöjen sivuilla oli jo jonkin aikaa sitten viesti seurajohdolta, jossa kerrottiin tästä kakkosjoukkueen perustamisesta. Mutta että BSM-tasoiset pelaajat joutuisivat nyt jatkossa tahkoamaan naisten nelosdivaria? Onko houkuttelevaa? Juu ei. Voisin kuvitella heille oikeamman tason olevan naisten divarin eli TJK:n. Elleivät sitten halua siirtyä naapurikuntaan ja naisten kakkosessa jatkavan (kysymysmerkki x 3) Y-Ilveksen rosteriin. Suosittelisin.

hawk

• Profiili
« Vastaus #148 : 03.12.11 - klo:08:18 »
Ilveksen B-tyttöjen sivuilla oli jo jonkin aikaa sitten viesti seurajohdolta, jossa kerrottiin tästä kakkosjoukkueen perustamisesta. Mutta että BSM-tasoiset pelaajat joutuisivat nyt jatkossa tahkoamaan naisten nelosdivaria? Onko houkuttelevaa? Juu ei. Voisin kuvitella heille oikeamman tason olevan naisten divarin eli TJK:n. Elleivät sitten halua siirtyä naapurikuntaan ja naisten kakkosessa jatkavan (kysymysmerkki x 3) Y-Ilveksen rosteriin. Suosittelisin.

Mitenkäs se YIlves nyt kakkosessa jatkaisi?

Giallo e Nero

• I Get Up, I Get Down
    • Profiili
« Vastaus #149 : 03.12.11 - klo:20:39 »

Mitenkäs se YIlves nyt kakkosessa jatkaisi?

Sama. Mistä tätä "faktaa" nyt kumpuaa vähän joka topikkiin? ??? ???