Kirjoittaja Aihe: Maajoukkue  (Luettu 922666 kertaa)

kiira_s_tuli

• Profiili
Vs: Maajoukkue
« Vastaus #3765 : 13.06.18 - klo:14:49 »
Mutta nyt pitää muistaa, että jokainen tsäänssi on mahdollisuus!
"If I wanted you to understand it, I would have explained it better." Johan Cruyff

Eki

• Yleisvalvoja
    • Profiili
« Vastaus #3766 : 13.06.18 - klo:15:36 »
Niinpä, nyt toivoisi Signeulin käyttävän tilaisuuttaan ottaa uusia pelaajia maajoukkuerinkiin. Summanen esim. tuli uutena ja on kahdessa ottelussa vakiinnuttanut paikkansa avauksessa. Kuinka monta muuta korttia on vielä piilossa?
Vakiomajupaikat alkaa olla menneen talven Lumioita.
😜

Myyrä

• Profiili
« Vastaus #3767 : 13.06.18 - klo:16:34 »
Niinpä Eki, Onhan tuossa tälläkin hetkellä mahdollisuus tehdä Maajoukkue pelaavammaksi mitä se tällä hetkellä on. Mutta pelaajien taitotaso pitää olla paljon muuta kuin teoreetikko Miettisen mietteet.

TJKfani

• Profiili
« Vastaus #3768 : 13.06.18 - klo:21:40 »
Niinpä, nyt toivoisi Signeulin käyttävän tilaisuuttaan ottaa uusia pelaajia maajoukkuerinkiin. Summanen esim. tuli uutena ja on kahdessa ottelussa vakiinnuttanut paikkansa avauksessa. Kuinka monta muuta korttia on vielä piilossa?
Toivon todella että olet tässäkin asiassa oikeassa, itse olen ihmetellyt miksi Jenny Danielsson ei saa näyttöpaikkaa, esim. eilen oltaisiin Jennin avulla voittaa edes 1 kaksinkamppailu. Ei kai sitä  1 varmasta maalipaikasta sijoitus osuukin sisätolppaan ikuisesti rangaista. Realismia kuitenkin on MM-jatkokarsinnat on kustu, olisi hyvä mahdollisuus kehittää joukkueen peliä ja erityisesti vielä lisää pelirohkeutta.

Myyrä

• Profiili
« Vastaus #3769 : 14.06.18 - klo:08:08 »
Toivon todella että olet tässäkin asiassa oikeassa, itse olen ihmetellyt miksi Jenny Danielsson ei saa näyttöpaikkaa, esim. eilen oltaisiin Jennin avulla voittaa edes 1 kaksinkamppailu. Ei kai sitä  1 varmasta maalipaikasta sijoitus osuukin sisätolppaan ikuisesti rangaista. Realismia kuitenkin on MM-jatkokarsinnat on kustu, olisi hyvä mahdollisuus kehittää joukkueen peliä ja erityisesti vielä lisää pelirohkeutta.

En halua  pahoittaa kenenkään mieltä mutta itse en ihmettele yhtään. Toisaalta tuo peli mitä Suomi pelaa ei kyllä palvele edes tätä pelaajaa. Hänkö olisi se joka kirmaisee laidalla tai spurttaa toppareiden syöttöjen perässä kilpaa jos saisi kiinni ennen kuin ylittää päätyviivan. Tuo Suomen peli näyttää siltä että joukkueessa sekä suositun kommentaattorin silmin ollaan super-onnellisia kun pallo on kaukana omasta maalista. Tästä syystä Suomen maajoukkuetta on putsattava radikaalisesti ja tehdä siittä pelaavampi. Joko vaan juosijoita tai niitä jotka osaa pelata. Näin se ei onnistu.

TJKfani

• Profiili
« Vastaus #3770 : 19.06.18 - klo:19:51 »
Kukaan maajoukkuevalmentaja ei pidä moraalisesti olla Ylella kehumassa suosikkejaan. Koska sitä se on.  Ja varsinkaan silloin kun siihen ei ole aihetta. Näyttää myös olevan niin että MR suosittelee ja Anna hyväksyy. On tämä aika ihmeellinen valinta Roth Ölingin tilalle :) :) :) Eikö nyt kuitenkin ole aihetta myöskin nauruun.
Voisitko linkittää mistä tämä löytyy. Oon koittanut etsiä vaan ei löydy. Kiitos etukäteen ja hyvää juhannusta
« Viimeksi muokattu: 19.06.18 - klo:20:34 kirjoittanut Eki »

Eki

• Yleisvalvoja
    • Profiili
« Vastaus #3771 : 19.06.18 - klo:20:35 »
Kukaan maajoukkuevalmentaja ei pidä moraalisesti olla Ylella kehumassa suosikkejaan. Koska sitä se on.  Ja varsinkaan silloin kun siihen ei ole aihetta. Näyttää myös olevan niin että MR suosittelee ja Anna hyväksyy. On tämä aika ihmeellinen valinta Roth Ölingin tilalle :) :) :) Eikö nyt kuitenkin ole aihetta myöskin nauruun.
Voisitko linkittää mistä tämä löytyy. Oon koittanut etsiä vaan ei löydy. Kiitos etukäteen ja hyvää juhannusta

Jos tarkoit Öling->Roth niin tästä linkistä löytyy:
https://www.palloliitto.fi/jalkapallouutiset/helmarit-hakee-mm-karsintapisteita-serbiasta
😜