Kirjoittaja Aihe: Maajoukkue  (Luettu 1453059 kertaa)

valmentaja

• Profiili
Vs: Maajoukkue
« Vastaus #3780 : 25.08.18 - klo:21:47 »
Etkö tulkitse ihmetystani Vilma Hakalan puuttumisesta ehdotukseksi, että hänen pitäisi olla kisoissa.

Viestini on Myyrälle.

Myyrä

• Profiili
« Vastaus #3781 : 28.08.18 - klo:10:15 »
Maajoukkuetta ei tarvitse paikata pakosta, ja jos paikkaa niin ne tulee osata jotakin, olla kiinnostuneita, omata pelikäsityksen, ymmärtää tätä peliä. Viisaudesta puhumattakaan. Jos valitsemme tusinapelaajia tilalle, voimmehan valita sitten laatupelaajia esim Hakalan, Ruutu, Nyman, Punsar, Huusko, Salmi, Ruohomaa.  TPS veskari Majasaari, joka tällä hetkellä selvä kakkonen Korpelan jälkeen. Tammisesta oli tulla mutta jätettiin rannalle aikoineen Miettisen johdolla.

Tässä minun näkemykseni

valmentaja

• Profiili
« Vastaus #3782 : 28.08.18 - klo:13:13 »
Maajoukkuetta ei tarvitse paikata pakosta, ja jos paikkaa niin ne tulee osata jotakin, olla kiinnostuneita, omata pelikäsityksen, ymmärtää tätä peliä. Viisaudesta puhumattakaan. Jos valitsemme tusinapelaajia tilalle, voimmehan valita sitten laatupelaajia esim Hakalan, Ruutu, Nyman, Punsar, Huusko, Salmi, Ruohomaa.  TPS veskari Majasaari, joka tällä hetkellä selvä kakkonen Korpelan jälkeen. Tammisesta oli tulla mutta jätettiin rannalle aikoineen Miettisen johdolla.

Tässä minun näkemykseni

Ja ketkä ulos?

Myyrä

• Profiili
« Vastaus #3783 : 28.08.18 - klo:16:26 »
Eiköhän vähänkään tätä lajia seurannut ja tietää mitä tällä tasolla vaaditaan osaa ihan itse heivata nuo turhat pelaajat pois MAJULISTOILTA. Vuodesta toiseen odotellaan että uusi Ronaldo syntyy. No kun ei synny. Silloin pitää reagoida. En viitsi enää osoittaa sormella pelaajaa en ainakaan niin että haukun heitä nimellä. Tuo pitää itse nähdä.  Toivottavasti sinä VALMENTAJA näet sen kun katsot näitä pelejä. Jos syötöt menee omille 2-5 sadasta saa olla ihan oikeasti huolissaan, Ja se että mitä se pelaaja tarkoitti sillä syötöllä. Emmehän me kentällä vaan syöttele eikä tiedetä miksi syötellään.

valmentaja

• Profiili
« Vastaus #3784 : 29.08.18 - klo:10:50 »
Eiköhän vähänkään tätä lajia seurannut ja tietää mitä tällä tasolla vaaditaan osaa ihan itse heivata nuo turhat pelaajat pois MAJULISTOILTA. Vuodesta toiseen odotellaan että uusi Ronaldo syntyy. No kun ei synny. Silloin pitää reagoida. En viitsi enää osoittaa sormella pelaajaa en ainakaan niin että haukun heitä nimellä. Tuo pitää itse nähdä.  Toivottavasti sinä VALMENTAJA näet sen kun katsot näitä pelejä. Jos syötöt menee omille 2-5 sadasta saa olla ihan oikeasti huolissaan, Ja se että mitä se pelaaja tarkoitti sillä syötöllä. Emmehän me kentällä vaan syöttele eikä tiedetä miksi syötellään.

Jos sulla ei ole nimiä antaa, älä huutele täällä. Naurettavaa tuollainen paskanjauhaminen kun ei ole antaa mitään rakentavaa korjaamisehdotusta. Se, että perustelisit miksi nimeämäsi pelaaja ei pitäisi olla maajoukkueessa, ei ole haukkumista.
Näen itse kauaksi tippunutta Suomea maailman tasosta ja jälkeen jäädään koko ajan. Muutamia valopilkahduksia on joissain ikäluokissa, mutta kaiken kaikkiaan muut menee ohi ja karkuun kovaa. Se on aivan sama kuka siellä maajoukkueessa on meillä, taso ei ratkaisevasti muutu mihinkään. Suuria asioita pitäisi tapahtua Palloliitosta alkaen, että saataisiin yhtenäinen linja tähän maahan. Kerkeän hautaan luultavasti ennen kuin mitään ratkaisevaa tapahtuu.

valmentaja

• Profiili
« Vastaus #3785 : 30.08.18 - klo:09:26 »
Paskanjauhamistahan tämä kaikki on mitä täällä forumilla tuodaan ilmi. Niin kuin myös sinunkin. se että tasosta jäädään koko ajan jälkeen. Otat kantaa siihen mutta et perustele miksi jäämme jälkeen, ja mitä' pitäisi tehdä. Mitkä ne valopilkaukset ovat kun et kertonut siittä mitään. Ketä ja mitkä ne valopilkut oli Tätä se paskanjauhaaminen on. Kaikkiako pitää perustella jos sanomme jotakin? Että alappppas perrrustelemahan. :peukku_ylos: Kyllä tässä koko viestiketjua saa perustella tuomiopäivään asti jos sille linjalle mennään. Sinulla n 300 viestiä ja minulla 2000 ja risat.

Helmarit Espanjaa ja Itävaltaa vastaan:
Minna Meriluoto HJK  OK
Paula Myllyoja FC Honka
Anna Tamminen Åland United   OK
Anna Auvinen FC Honka  OK
Tuija Hyyrynen Juventus FC  OK
Emma Koivisto Kopparbergs/Göteborg FC  OK
Katarina Naumanen HJK
Anna Westerlund Lillestrøm SK OK
Tiia Peltonen PK-35 Vantaa OK
Natalia Kuikka Florida State University OK
Tia Hälinen Eskilstuna United ? Onko kunnossa
Olga Ahtinen Brøndby IF OK
Adelina Engman Chelsea FC 
Saara Lappalainen FC Honka (nimetty Emmi Alanen Vittsjö GIK tilalle) Onko tämän pelaajan paikkaaja
Nora Heroum AC Milan
Ria Öling Brøndby IF OK
Sanni Franssi  Ei seuraa
Julia Tunturi Eskilstuna United
Kaisa Collin PK-35 Vantaa
Juliette Kemppi Bristol City
Linda Sällström Paris FC Féminines ?  Pitää onnistua myöskin majussa, Nyt ei ole loistanut
Jenny Danielsson Åland United
Eveliina Summanen HJK ?

Perustelen tilannetta näin. Kysymysmerkillä sen vuoksi koska ei näyttöjä eikä ehkä tällä hetkellä kunnossa. OK Trarkoittaa että olisivat " tällä hetkellä minunkin valintoja" Sitten on tätä rivimiehistöä, jotka eivät ole " minua " koskaan vakuuttanut. Jokunen oli pari vuotta minunkin listalla mutta alamäki ollut raju. Ei jatkoon!!!!

Tuolla pysyminen vaatii taistelua myös arkena.

Pitää muistaa että suuri osa tuolla on Gloori.......

Sellainen oksettava negatiivisuus vie viimeisenkin pohjan meidän futikselta. Meillä ei ole yhtään pelaajaa jäänyt pois, joka ratkaisevasti muuttaisi menestystämme. Ja on se ihme, kun kaikki MJ-valmentajat valitsevat 90% samoja pelaajia joukkueeseensa. Salaliitto suomifutiksen menestyksen tappamiseksi?
Onneksi olkoon 2000 kirjoituksesta! Wow!

Myyrä

• Profiili
« Vastaus #3786 : 30.08.18 - klo:09:39 »
Ja tätäkö hait. Että saat minut nimeämään pelaajat haluamallasui tavalla, ja siiten alat moukkaamaan juttuja negatiiviseksi. Itsehän sanoit että pitää pystyä perustelemaan.. Oot sä' aikamoinen veijari. Laitetaanko privana loput. Alkaa mennä mielenkiintoiseksi väittelyksi, jonka minä lopetan tähän.

ohilaukaus

• Profiili
« Vastaus #3787 : 30.08.18 - klo:10:49 »
Älkäähän poijat tai tytöt lopettako, nythän tämä alkaa käydä mielenkiintoiseksi:)

valmentaja

• Profiili
« Vastaus #3788 : 30.08.18 - klo:21:35 »
Ja tätäkö hait. Että saat minut nimeämään pelaajat haluamallasui tavalla, ja siiten alat moukkaamaan juttuja negatiiviseksi. Itsehän sanoit että pitää pystyä perustelemaan.. Oot sä' aikamoinen veijari. Laitetaanko privana loput. Alkaa mennä mielenkiintoiseksi väittelyksi, jonka minä lopetan tähän.

Tämä joukkue on ihan sama kuin joku seurajoukkue. Pelaaja saa pelata alisuorittaa, ja pelata ihan millä tasolla tahansa niin joukkueessa pysytään. No loppujen lopuksi on sama kuka tuolla roisk roisk joukkueessa pelaa. Kyllä voisin heivata lähes 10 pelaajaa hus nevadaan tuostakin valitusta ryhmästä. Ei mitään tekemistä kansainvälisissä otteluissa, kun et H....i saa edes peliaikaa omassa joukkueessa. Hyi.... H    i

Tämä ei ole negaa?

mursu

• Profiili
« Vastaus #3789 : 31.08.18 - klo:12:10 »
Ja valmentajan mielestä tässä optimaalinen ryhmä eikä mitään pidä/saa muuttaa?  Kiva että joku jaksaa tuulettaa tätä ummehtunutta ilmapiiriä naismajupuuhastelussa.

Vasen pakki

• Profiili
« Vastaus #3790 : 31.08.18 - klo:21:01 »
Hirveätä peliä suomelta. Nyt pitäisi tehdä rohkeasti vaihtoja vaikka onhan peli jo taputeltu.

valmentaja

• Profiili
« Vastaus #3791 : 31.08.18 - klo:21:03 »
Ja valmentajan mielestä tässä optimaalinen ryhmä eikä mitään pidä/saa muuttaa?  Kiva että joku jaksaa tuulettaa tätä ummehtunutta ilmapiiriä naismajupuuhastelussa.

Niinkö olen sanonut?

Lajinsa kullakin

• Profiili
« Vastaus #3792 : 31.08.18 - klo:21:16 »
Kyllä sais ainakin pari pakkia laittaa kokonaan vaihtoon 🤪

Vasen pakki

• Profiili
« Vastaus #3793 : 31.08.18 - klo:21:20 »
Voisi halisenkin vaihtaa. Karseita menetyksiä.
- 75 minuuttia pelattu ja 5 - 1 ennen kuin tuli ensimmäinen vaihto😲
« Viimeksi muokattu: 31.08.18 - klo:21:36 kirjoittanut Vasen pakki »

mursu

• Profiili
« Vastaus #3794 : 31.08.18 - klo:22:30 »

Niinkö olen sanonut?

Et ole. Sen sijaan olet sanonut: "Meillä ei ole yhtään pelaajaa jäänyt pois joka ratkaisevasti olisi muuttanut menestystämme". En nyt osaa tulkita tuota kuin hiljaiseksi hyväksymiseksi nykyvalintoihin