Äänestys

Mikä on oikea särjajärjestelmä Ykköseen?

kaksi lohkoa/16 joukkuetta
2 (9.5%)
kaksi lohkoa/14 joukkuetta
0 (0%)
kaksi lohkoa/12 joukkuetta
0 (0%)
yksi lohko 14 joukkuetta / kaksinkertainen sarja
1 (4.8%)
yksi lohko 12 joukkuetta / kaksinkertainen sarja
14 (66.7%)
yksi lohko 10 joukkuetta / kaksinkertainen sarja
4 (19%)
yksi lohko 10 joukkuetta / kolminkertainen sarja
0 (0%)
kolme lohkoa
0 (0%)
joku muu, mikä?
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 21

Kirjoittaja Aihe: Naisten Ykkösen sarjajärjestelmä?  (Luettu 9209 kertaa)

es

• Profiili
Vs: Naisten Ykkösen sarjajärjestelmä?
« Vastaus #30 : 12.10.12 - klo:17:00 »

Jostain syystä jalkapallon sivistysmaissa sarjat ovat kaksinkertaisia ja ilman play-offeja. En tiedä miksi -

Tuosta asiasta olen aika lailla eri mieltä. Suurissa jalkapallomaissa kaikissa on pleijarit. Niitä kutsutaan vain toisella nimellä, Championien liiga ym. erilaiset uefacupit ja euroliigat, jonne menee useita joukkueita. Kansallinen sarja on vain ns. runkosarja.

Matti Lintunen

• The worst soccer coach in the world
    • Profiili
« Vastaus #31 : 12.10.12 - klo:17:05 »
Nyt puhutaankin kansallista sarjoista - otsikon mukaan jopa vain yhdestä sarjasta.

Vai onko Euroopan liittovaltio jo perustettu?
« Viimeksi muokattu: 12.10.12 - klo:17:09 kirjoittanut Matti Lintunen »
There's one thing I tell you friend
I don't believe in supermen
Who fly through the clouds above the rest
I don't believe in the best

Grant Lee Buffalo - The Hook

Myyrä

• Profiili
« Vastaus #32 : 12.10.12 - klo:23:11 »
Loppusarjapelit antavat merkityksellisiä pelejä kaikille. Tarkoitat varmasti viidelle ensimmäiselle tai kuudelle, miten se nyt menekään. Emme me voi suunnitella sarjoja siten miten liiga sen haluaa. Jos tuolla tarkoituksella on ajaa alas ykkönen sekä sarjaportaat siittä alaspäin, niin onko se juuri se kulttuuri jota tarkoitat ja josta olette palaverissa rupatelleet. Näin sen tulkitsen. Jos te siellä palaverissa jotakin suunnittelette niin se ketju tulee heijastua koko rintamalle. Nyt on ykkösessä tehty kokeilu missä ykkösen joukkueet ovat olleet koekanineina ja joka on ollut fiasko ja farssi. Nyt samaa ollaan ajamassa liigaan ja ollaan siinä uskossa että se on AJ näkemys. Silloin kun se malli ajettiin ykköseen oli AJ rannan toisell puolell.

Miksi minä uskon että joukkue alisuorittaa. Alisuorittaminen tulee siittä että mennään kovin odotuksin kisoihin ja nähdään varsinainen taso. Tason nähtyämme niin emme yleensä halua olla ylpeitä vaan vajoamme omalle tasollemme seurauksena alisuorittaminen. Ei tässä minun toivomukseni merkkaa yhtikäs mitään. Ja jos suomalainen olen, olen aina suomalainen ja kannatan suomalaista Pade. :)
MENNÄ eteenpäin! Katso rohkeasti eteenpäin. Olen aina katsonut rohkeasti eteenpäin, mutta osaan painaa myös jarrua. Jarrua painetaan silloin kun mennään liian kovaa eteenpäin, ja unohdetaan taustapeiliin katsominen.
PIIKKI lihassa. Mistäs sen sait päähän. En edes tunne häntä. Hän ei ole todistanut minulle yhtikäs mitään. Ehkä EM kisat saa minunkin pään kääntymään. Katsotaan ensi kesänä.

Peltsi

• Profiili
« Vastaus #33 : 19.10.12 - klo:01:41 »
Eiköhän tämän voi jo sulkea. Tulos on varsin selkeä 21 äänestän kanta:

Yksilohkoinen 12 joukkueen kaksinkertainen sarja