Edelleen. Näitä pelaajia on turha syyttää. Samoin vasta palkattua valmentajaa, kun tämäkin miehistö/naisisto on täysin MM-MS klaanin valitsemat pelaajat. Sehän tässä kummastuttaa että hän ei saa itse valita pelaajiaan. Koska niin kuin Eki tuossa totesi että nämä pelaajat on koulutettu, ja uusia ei kouluteta. Nämä nyt vaaan pyörii 10v tuossa sisäisessä systeemissä ja sillä sipuli.
Nyt voi haukkua valmentajaa mutta olen kyllä valitettavasti eri meiltä kun katson pellajien henkilökohtaisia taitoja, johon kuuluu tottakai myös koko kentän pelinluku, havannointi, tilannekovuus, pääpeli, syöttötaito, ...... ja nämä useat ominaisuudet, jOTA JALKAPALLOILIJA TARVITSEE. Englanti, Jenkit, Brassit valovuodet edellä. Kukaan muukaan meistä forumisteista ei kykenisi paremmaksi otteluvalmentajaksi mitä Roosa tuolla tekee.
Jos vähäsenkään osaatte katsoa pelin sisään, niin Roosa on aloittanut, onko sitten omasta tahdosta tai mistä, niin pienen muutoksen itse peliin. Saisiko hän tehdä näin? On ainakin rohkea.
Missä on 1100 treenituntia (pallolla) per vuosi. Nyt on treenattu 200-250. Sehän näkyy kirkolta kotia.